HTML

iwantsixpackabs

Egy 16 hetes edzőprogramba kezdtem az igazi kockahas érdekében. A hetek során végig kommentálni fogom eredményeimet, és tapasztalataimat.

Friss topikok

  • Királyhegyi Sport: Teszi módszer! Az edzésterv is! Én is ezeket az eszközöket használom. Idézhetek a blogodról? Gyű... (2010.02.17. 20:55) Komment-válaszok
  • BeloKA: Szia Görög. Örömmel látom, hogy te is rátaláltál erre az oldara.én is csináltam, kb az 5. hétig ju... (2009.10.23. 14:54) 1 hét
  • dukezoli: Szia Görög! Akkor most beértelek, ma kezdem el én is az 5. hetet:) Felszerelés tekintetében ajánl... (2009.05.19. 07:40) 5. hét
  • Görög kommentel: Én Arnelre pont a youtube-os videokon találtam rá, onnan meg a honlapjára. Láttam a videokat, meg,... (2009.05.18. 01:17) 4. hét
  • dukezoli: Hol a 4. hét beszámolója? :)) Már várom a tapasztalataidat (2009.05.06. 12:47) 3. hét

Linkblog

5. hét

2009.05.18. 01:08 Görög

 Sajnos egy csúnya, és elnyúló bölcsességfog-fájás miatt, az előző hetet kihagytam, és csak ezen a héten kezdtem neki az 5. hétnek. Érdekes volt, mert se izomlázat, se teljesítmény csökkenést nem tapasztaltam az 1 hetes kényszerpihenő után. E heti gyakorlataim során nem merültek fel problémák, nehezen, összeszorított fogakkal, de alapjaiban simán mentek az edzésnapok. Ugyanúgy a körkörös edzésmódszerben kellett edzeni, ahogy a 4. héten. Ezúttal minden edzésalkalommal a közepes nehézséget választottam, azaz 45 mp-ig végezni egy gyakorlatot, gyakorlatok között 15 mp pihenő, és 4 teljes kör.

E heti gyakoraltaim:

1. Ball Pushups (lábak a labdán): a két láb a fittnesz labdán, és így végezzük a fekvőtámaszokat. Különösen szemét gyakorlat, mert nagyon nehéz tartani a labdát, hogy ne essünk le róla. Minden része a tesnek feszül, így nagyon nehéz a fekvőtámasz.

2. Band Squat and Press: két lábbal állunk a gumiszalagon. A szalag végeit felhúzzuk a fogókkal a fejünkkel egymagasságba. Guggolást végzünk, majd felállva kinyújtjuk karjainkat.

3. Standing Bent OVer Pull Down: kis terpeszben állunk a bordásfal, vagy ajtó előtt. Guggolunk addig, amíg vízszintes nem lesz a combunk. Kicsit előre dőlünk ebben a testhelyzetben, és a magasan beakasztott gumiszalagot húzzuk magunk fele mindkét kézzel vállig.

4. Hamstring curl stability ball: Fekszünk a földön a gumilabdán a behúzott lábaink. Fenekünket felemeljük, testőnket kiemeljük a föld felé, majd ezt tartva lábból görgetjük a labdát kifele, míg a lábaink nyújtottak nem lesznek, és vissza.

5. Kneeling Tricep Pressdown: térdelünk a bordásfal előtt, felül bekasztva a gumiszalag. Két végénél fogva a szalagot húzzuk lefele tricepszből, könyök nem mozog, a test mellett van.

6. Bicep curl: Szemben állunk a bordásfal előtt. A gumiszalag alulra van beakasztva a bordásfalon. Fogjuk a szalagot, kezeinket kicsit kiemeljük nyújtottan a testünk elé, kb 45fokos szögben,  könyökünket\kezünket nem mozdítjuk, csak magunk fele húzzuk a szalagot bicepszből.

7. Ball Transfer (kezek lábak levegőben): Lebegő ülléseket végzünk, lenti állapotban lábaink, és kezeink nem érintik a talajt. Közben a gumilabdát átadjuk kézből a lábba, majd lábból, a kézbe.

8. Superman: egy alternatív superman gyakorlat. Arnel úgy végezte, hogy térdei a földön voltak, és felválltva nyújtotta ki ellentétes kezét, és lábát, de láttam, hogy a kis animációban alul a figura fekvőtámaszból végzi ezt a gyakorlatot. Sokkal nehezebb fekvőtámasz pozícióból végezni.

 

Görög

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iwantsixpacksabs.blog.hu/api/trackback/id/tr741127846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dukezoli 2009.05.19. 07:40:44

Szia Görög!

Akkor most beértelek, ma kezdem el én is az 5. hetet:)
Felszerelés tekintetében ajánlom figyelmedbe a következő honlapot is:
http://thera-team.hu/
Mi tőlük rendeltünk, korrekt cég, csak ajánlani tudom. A Margit krt.-on lehet átvenni az árut személyesen, vagy marad a posta.

Kitartást kívánok Neked!

üdv
Zoli
süti beállítások módosítása